Dag 3, ut på utflukt og bare kose oss

I dag våknet vi etter en litt urolig natt. Det har regnet, tordnet og lynt. Vi hadde takluka oppe, og klok av skade fra i sommer, stod Frank opp å lukket den da det begynte å regne. 😅Det har regnet litt fra og til i hele natt.🌧️

Freia og jeg startet dagen med en morgentur. Stille og rolig på plassen etter nattens regnvær. Bortsett fra hos de som lå i telt da. Stakkars folk.😳

Ute var det ikke så varmt som i går, men helt grei temperatur. Frank insisterte på å ta morgenkaffen ute, men det ble det med jakke på.🤩

Vi hadde all verdens tid i dag og det var deilig å bare roe helt ned. Vi lagde oss frokost og koste oss lenge ved frokostbordet. Det er rart, det er aldri sånn hjemme.😂😂😂

Freia tar det alltid veldig med ro når vi spiser. Da er det sove tid.💤💤💤

Planen vår i dag var å dra til byen Schwerin. Det var en kjøretur på ca 1 time, så helt innafor våre greier. Turen gikk ut på autobanen, men ikke hele veien. Så da havnet vi ute så den tyske landsbygda.😅🚙

Kjørte også gjennom noen små landsbyer.

Hovedmålet i byen vi skulle besøke var slottet som lå der. Hadde funnet det på google Maps, og synes det så veldig fint ut. Vi kom etter hvert frem, og det var kjempe mye folk der. Parkeringen var helt full, men det var bare å stå i kø. Når en kjørte ut, kunne en kjøre inn. Det gikk egentlig ganske greit.👍🏻

Slottet ligger ute på en egen øy, med vann rundt hele seg. Det var ganske fin utsikt her inn mot byen også.

Her var det også en egen slottshage. Den var veldig fin med masse friske blomster. Her var det fint.🤩

Her var det deilig å bare sitte i ro og nyte øyeblikket litt.🥰😅

Freia likte seg også. Fikk hilse på nye venner også.🤩

Det var et veldig fint sted. Slottet er fra 1500 tallet, men modernisert flere ganger. Det fremstår som veldig godt tatt vare på.🤩👍🏻🇩🇪

Jammen hang det ikke et fint maleri ute på veggen her.😂😂😂

Her var det til og med en egen liten blomstereng. Den var litt på hell, men fint like vel.🤩

Her synes vi det var veldig vakkert, så det ble naturlig nok noen bilder her.😂😂

På plassen utenfor slottet, eller egentlig langt uten for slottet så var det marked. Folk som selger alt de ikke vil ha lenger. Frank og Freia var nysgjerrige, mens jeg ventet utenfor.😅

Etter å ha brukt et par timer på dette slottet fant vi ut at vi skulle dra til en ting til jeg hadde merket på google Maps.

Det var bare noen kilometer videre forbi byen. Dette var en borg som skulle ligge ved et vann. Hit måtte man gå en liten stubb fra parkeringen.👍🏻

Det var nesten en kilometer å gå innover skogen. Det var fin sti og fint å gå.

Dette var Reppiner bürg. Det var ikke så mye som var igjen av den. Inne i tårnet var det 52 trapper opp til toppen.

Vet ikke om det var verdt turen, men det var fin utsikt her. Vi kom, vi så, vi gikk.😂😂😂

Etter mange timer på utflukt satte vi nesa hjemover igjen. Det var litt anderledes å kjøre på autobanen uten campingvogn bak. På en litt åpen strekning ble det litt for fristende å teste ut bilen litt. Før vi tok igjen neste bil rakk vi å komme opp i 177 km/t. Tror han far selv synes det var litt gøy.😂😂

Sånn utover det så er det også mye rart som kjører på denne autobanen.😂

Da vi kom hjem så var det godt å sette seg ut i sola litt. Hadde kjøpt is i går som vi hadde i fryseren. Det smakte godt med en mini is etter en lang dag med inntrykk.

Middagen i dag ble noe av det som har blitt favoritten på tur. Hadde handlet dette før vi reiste så her gikk det i norsk laks.🤩👍🏻🇳🇴

Resten av dagen har vi bare kost oss i heimen. Vi hadde fått nye naboer når vi kom hjem, og det er skiftet ut en hel del folk her i løpet av dagen. Det er fortsatt helt fullt her, så folk er på farten.🤩👍🏻🇩🇪

Det var en vakker solnedgang i kveld, men det er noen store trær i veien.😂

I morgen skal vi ut på nye eventyr. Vi gleder oss.❤️